Monday, December 24, 2012

Saat-Saat Terakhir

Hari ini, sehari sebelum hari natal, aku sedang siap-sedia mengemaskinikan bagasi aku, barang-barangku yang akan dibawa balik ke Beijing. Masa berlalu dengan begitu pantas, dalam sekelip mata sahaja, aku akan bertolak. Kali ini, walaupun singkat, tapi banyak perkara yang telah dilaksanakan, aku gembira, dan mempunyai peluang pergi ke cafe dengan kak, abang ipar and anak-anak saudara ku, memang merupakan satu peristiwa yang aku kenangi untuk selamanya, haha. Seperkara-lagi, membeli dan mengguna telefon-pintar (smartphone) memang juga satu cabaran bagi aku, pada peringkat umur sekarang. Nasib baik, anak saudaraku, mereka banyak menunjuk-ajar cara-cara menggunakan setiap ciri khas dalam telefon supaya aku lebih biasa and cekap meggunakannya Kemudian, menggunakan fon telinga, atau aku rasa lebih tepat lagi, audio telinga, Beats memang merupakan satu lagi kenangan istimewa untuk aku, haha.
Choong Selayang 24 December 2012

No comments: